06 marca 2013

Wyjec pierwszy.

Witam wszystkich czytelników, o ile w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda. Nie mam weny ostatnimi czasy, ale nie martwcie się, blog nie jest opuszczony. Rozdział planuję dodać w najbliższym czasie. Mam do Was jednak prośbę, a raczej pytanie. Co chcielibyście zobaczyć w następnym rozdziale? Byłabym bardzo wdzięczna za jakąkolwiek radę, czy też opinię.
Tymczasem spadam nadrabiać rozdziały u innych. Ach, mam jeszcze jedną sprawę. Pamiętam adresy ok. 5 blogów, (min. bloga Camille, Freddie, Lydii) które mam odwiedzić, aczkolwiek nie wszystkie. Czy każdy kto wpada do mnie dość regularnie mógłby napisać w komentarzu pod tym postem od razu adres swojego bloga? Trzeba po nadrabiać czytanie, a nie wszystkie mam w obserwowanych, rozumiecie.

8 komentarzy:

  1. w końcu!
    już się bałam, że zawiesisz :c
    a co do rozdziału - już mówiłam
    dużo dużo Dżordża Łizli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że nas opuściłaś! Uff, jak dobrze, że jesteś ;)
    Mam nadzieję, że tak, jak wymieniłaś, pamiętasz jeszcze o mnie :) Czekam z niecierpliwością na rozdział! Chociaż i tak zapewne spóźnię się z czytaniem (mogę tylko w weekendy i mam spore zaległości ;< ) W każdym razie życzę powodzenia i weny przede wszystkim! (WIĘCEJ BLIŹNIAKÓW! <3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś. Moim jedynym życzeniem jest WIĘCEJ BLIŹNIAKÓW I niech Hermiona się zakocha ♥ To jest adres mojego bloga xd ---> http://dramioneblo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://slytherin-our-true-home.blogspot.com/
    Tutaj pojawił się nowy rozdział :)
    A jeżeli słyszałaś kiedyś o Percym Jacksonie, założyłam nowego bloga :) Bardzo liczę na komentarz ♥
    http://story-from-mount-olympus.blogspot.com/

    Co do tego, co powinnaś umieścić w rozdziale... Szczerze nie wiem :P To powinno wyjść od ciebie :) Wiem jak to ciężko jest nie mieć weny, ale poczekaj na nią i nie zmuszaj się, a jak zaczniesz pisać - pisz to co podpowiada ci serducho :*

    Twoja Kath ;* (kiedyś Hermiona xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak sobie myślę, jakby doszło do jakiejś większej konforntacji z ekhm rodzicami? ;)
    Pozdrawiam mam nadzieję, że niedługo wpadnie ci do głowy jakiś dobry pomysł, :*
    [malfoy-issue]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałeś nominowany do Liebster Award na http://malfoy-issue.blogspot.com/p/l-i-e-b-s-t-e-r.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz laska, bo masz właśnie nowego członka :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział, chociaż sama nie wiem co mogłabyś tam zamieścić - jak na razie mam brak genialnych pomysłów ;>
    A mimochodem, gdy znajdziesz czas zapraszam Cię na http://hermionaxseverus.blogspot.com/ c;
    Trzymaj się ciepło,
    Lizzy ;))

    OdpowiedzUsuń